loading...

اینترنت سرا

ساحل دریای سرزمین دریای آزاد، از بخش تاریخی دبی به جنوب می رسد و به ساحل جمیرا ساحل رزیدنس و امکانات بندر می رسد. ساحل جمیرا از جمله مناطق معروف و پرطرفدار مسکونی است که نام کامل آن جمیرا بیچ رزیدن

مدیر سایت بازدید : 3809 یکشنبه 09 مهر 1402 زمان : 14:32 نظرات (0)

آشنایی کامل با فرودگاه بین المللی دبی - لحظه آخر ساحل دریای سرزمین دریای آزاد، از بخش تاریخی دبی به جنوب می رسد و به ساحل جمیرا ساحل رزیدنس و امکانات بندر می رسد. ساحل جمیرا از جمله مناطق معروف و پرطرفدار مسکونی است که نام کامل آن جمیرا بیچ رزیدنس دبی (Jumeirah Beach Residence) یا به اختصار JBR نیز میگویند. ساحل مارینا آخرین بخش ساحل شنی در امتداد The Walk است، پیادهروی تختهای که در مقابل مرکز خرید ساحلی The Beach JBR قرار دارد. دبی مارینا یک منطقه مسکونی لوکس در نزدیکی JBR است. الممزار در نزدیکی منطقه دیره، مکانی عالی برای گشت و گذار است زیرا قلب اصلی دبی است. مسجد جمیرا یکی از زیباترین مساجد دبی می باشد و نمونه خوبی از معماری اسلامی است ، این ساختار متفاوت سنگی برگرفته از سنت قرون وسطیمی باشد و 2 مناره است که زیبایی سنگ کاری این مسجد مثال زدنی و پر طرفدار برای گردشگران عاشق معماری است و زیبایی آن زمانی خود را به رخ می کشد که تمامی نور افکن ها روشن می شود و مکانی کاملا عرفانی و خاص برای علاقه مندان می باشد . این ساحل هتلها و مراکز خرید متفاوت و متنوعی دارد. این فرودگاه امکانات دیگری از جمله نمازخانه، مراکز خدمات پزشکی و اورژانس در اختیار شما قرار میدهد. جالب است بدانید در خیابان دیدنی شیخ زائد دبی خروجی های متعددی قرار دارد که شما می توانید به راحتی در شهر گذر کنید که این پل ها و خروجی ها قادر به رفع ترافیک در بزرگراه هستند. در این پارک آبی گزینه های متعددی برای صرف غذا موجود است.

در ساحل باز جایی برای غذا خوردن وجود ندارد، اما مرکز خرید مرکاتو نزدیک است و گزینههای غذاخوری زیادی دارد. یکی از بهترین ساحل های دبی و حتی آسیا که در هشت رستوران مختلف سلطنتی دارد و در هر کدام از آن ها انواع غذا ها مربوط به ملیت های مختلف سرو می شود. این بخش بهنحوی طراحی شده که در سه لاین مختلف میتوانید به خرید و دیدن از فروشگاهها مشغول شوید. این شرکت پروژه توسعه بسیاری از برج های دنیا را بر عهده داشت و اکنون روی بلندترین سازه دنیا مشغول به کار می باشد. این کار باعث شده تا ساختمان های قدیمی هم چهره بهتری به خود بگیرند. مرکز خرید امارات دبی: این مرکز خرید شامل مجموعهای از هایپر مارکت، فروشگاههای پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم الکترونیکی و لوازم خانگی است.از دیگر سوغاتیهای دبی میتوان به پوشاک، کیف و کفش، لباس های سنتی، صندل و ادویه جات اشاره کرد.در پایان توصیه میکنیم پیش از سفر به دبی فهرست کامل جاهای دیدنی دبی و مراکز خرید آن را در کجارو ببینید تا اطلاعات لازم درباره آنها را بهدست آورده و برنامهریزی بهتری در سفر داشته باشید.به یاد داشته باشید که کجارو میتواند در انتخاب تور دبی و سایر تورهای داخی و خارجی نیز به شما کمک کند. مرکاتو بهعنوان یک ساحل محافظتنشده، میتواند موجها و زیر آبها را ببیند، بنابراین شناگران باید در اینجا بیشتر مراقب باشند. نمایشگاههای داخلی این موزه با دقت و ظرافت انتخاب شدهاند تا بیشترین جذابیت را برای مسافران خارجی و همچنین اهالی این کلان شهر بینظیر فراهم کند.او معتقد است که مغز انسان ابرکامپیوتری پیچیده است و میتواند واقعیتهای اطراف را با درک چندبعدی از حسهای مختلف همانند لامسه، شنوایی و بینایی تجسم کند.

در این آبشار با طراحی یک سری مجسمه مصنوعی به شکل انسان تصویری طبیعی از شیرجه به داخل آب پیش رویتان قرار دارد. برای آسایش بیشتر وای فای رایگان، ویلچر و کالسکه رایگان مخصوص استفاده در داخل مجموعه، اتاق مخصوص مراقبت از نوزاد و سیستم حمل و نقل به خارج از مجموعه در دسترس کلیه بازدیدکنندگان قرار دارد. در ساحل کایت افراد بیشتر به طور دوستانه و دسته جمعی با هم بازی میکنند. در این پارک یک منطقه پیک نیک، یک زمین بازی برای کودکان، و دو استخر بزرگ وجود دارد که همه رایگان و برای عموم آزاد است. همه سواحل یا بخشی از محلههای مسکونی لوکس یا ساختمانهای آپارتمانی در برخی از «فراند»ها هستند یا با یک هتل مجلل مرتبط هستند. ضمن اینکه، برخی از هتلهای دبی چنین امکانی را در خود جای دادهاند تا مهمانان بهترین اقامت را داشته باشند. در این مطلب قصد داریم هم بهترین و لوکس ترین هتل های دبی و هم ارزان ترین هتلهای دبی با قیمت مناسب را معرفی کنیم. اگر میخواهید سفر و برنامه ریزی خوبی برای بازدید از جاهای دیدنی و تفریحی دبی یا اقامت در هتلهای این شهر داشته باشید، توصیه میکنیم راهنمای سفر به دبی را در سایت رامین گشت بخوانید. این ساحل یکی از جاهای دیدنی دبی برای آخرین هفته است. البته این نام بعد از آن در پروژه ساخته برج العرب که یکی از برجستهترین مکانهای تفریحاتی موجود در این منطقه و همچنین یکی از معروفترین هتلها در جهان است و به عنوان نماد دوبی شناخته میشود، نیز به عنوان نام پروژه ساخت این بنا شناخته میشد.

و همچنین - به طور فعال زیرساخت های توریستی را با عناصر مدرن معماری و فن آوری توسعه می دهد. همان طور که به موزه دبی دقت کرده باشید بیشتر اشیاء و سایل درون آن جز سلاح ها و وسایل های نظامی است اما بد نیست بدانید که در این موزه علاوه بر سلاح از اشیا و سایلی از جنس سنگ مرمر سفید رنگ ، سفال و مس هم نگه داری می شود و همچنین شید جالب باشد که بدانید باستان شناسان در طی چند سال اخیر توانسته اند در این قلعه صد ها و هزاران شی سفالی ، اسلحه های قدیمی و باستانی و سکه های ضرب شده در هزاره سوم پیش از میلاد را کشف کنند و البته نا گفته نماند که تمامی این وسایل در قسمت باستان شناسی موزه در معرض دید همگان قرار گرفته است و افراد با ورود به این بخش می توانند از این وسایل جذاب هم دیدن کنند . این بازار از قدیمی ترین بازارهای محله بور دبی (Bur Dubai Old Souk) است. خط قرمز مترو از منطقه راشدیه آغاز شده و پس از عبور از فرودگاه بینالمللی دبی، منطقه دیره و بور دبی، در نهایت به جبل علی ختم میشود. پس از خرید، برای رفع خستگی میتوانید به کافهها و رستورانهایی که در این قسمت قرار دارند سری بزنید و تجدید قوا کنید. دبی به عنوان پایتختی از خصوصیات منحصربهفرد، بدیهی است که میزبان یک قطعه جواهر زیبا با ثبت رکورد جهانی باشد. دهکده جهانی دبی با توجه به اینکه در فضایی روباز برگزار می شود، در فصل تابستان که فصل گرمی است، تعطیل خواهد بود. در غیر این صورت، خواهشمند است ترجمهٔ این مقاله را با توجه به متن اصلی و با رعایت سیاست ویرایش، دستور خط فارسی و برابر سازی به زبان فارسی بهبود دهید و سپس این الگو را از بالای صفحه بردارید.

این مسجد یکی از زیباترین جاذبه های زیارتی دبی است که معماری بسیار خوبی دارد و طبق نظر افراد معماری آن تا حد زیادی به مسجد الزهرا قاهره شبیه است؛ البته با این تفاوت که مسجد جمیرا مساحتی 8 برابر مسجد الزهرا دارد. ما در مجله علی بابا طبق عادت، برای این که بتوانیم صحیحترین و مفیدترین اطلاعات را برای شما آماده کنیم، از هر منبعی که توانستیم، استفاده کردیم (مثلا نظرات گوگل، نظرات پلتفرمهایی مانند فوراسکوئر و تریپ ادوایزر و…). در شهر برج هرمی وافی، روز های یکشنبه، سینما فیلم رایگان را ارائه می دهد که شما می توانید در این محل به صورت رایگان فیلم تماشا کنید. این منطقه که قبلاً به عنوان یک منطقه صنعتی با بزرگترین بندر مصنوعی جهان شناخته می شود، محل بسیاری از سواحل عمومی طولانی، شنی و رایگان است که می توانید خود را عملاً تنها ببینید. بهترین ساحل های دبی می توانند هم به صورت عمومی و هم اختصاصی باشند. از بهترین ساحل های دبی که برای افرادی با شور و حال بسیار و کسانی که نمی خواهند در سکوت باشند، ساحلی پر از رستوران های شیک و عالی با غذاهای دریایی و مدیترانه ای پیشنهاد می شود. هزینه پارکینگ ۲۰ درهم می باشد و در صورت ورود به پارکینگ بعد از ساعت ۱۸:۳۰ هزینه ای از شما دریافت نمی شود. غواصی در دبی آتلانتیس پالم، جمیرا و ریزورت ساحلی هیلتون شما را با هیجان اکتشاف زیر آب پر خواهد کرد. این ساحل به دلیل گستردگی و داشتن امکانات تفریحی زیاد، عنوان پارک ساحلی هم دارد که از 5 قسمت تشکیل شده و دارای دو استخر بزرگ طبیعی نیز هست؛ تمامی این منطقه توسط نگهبانان و گاردهای ساحلی مراقبت و نظارت می شوند.

همچنین باید بگوییم که تمامی اینها در نزدیک به برج خلیفه میباشند و شما میتوانید خیلی سریع و راحت به آنها دسترسی پیدا کنید. مشاهده کرد. تمامی این اتاقک ها دارای تهویه کننده هوا هستند و کفپوشی چوبی دارند. امکانات تفریحی در نزدیکی شما است: معمولاً در اطراف مراکز خرید بزرگ مانند دبی مال انواع امکانات تفریحی مانند رستوران ها، سینماها و فعالیت های سرگرم کننده ارائه می شود. در این مجموعه ۲۲ سالن سینما با بیش از ۲۸۰۰ صندلی امکان پخش همزمان فیلم را دارند، یکی از بخشهای سرگرم کننده این مرکز خرید است که در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد. اینجا یکی از قدیمیترین مراکز خرید دبی است که سال 1995 افتتاح شد و شهروندان این کشور آن را به عنوان یک مرکز خرید خوب و با کیفیت میدانند. بهترین ساحل های دبی از لحاظ تعداد، امکانات و همچنین کیفیت خدمات، حرف اول را در آسیا و حتی جهان می زنند. نیازی به گفتن نیست که چشمانداز واحدهای هتل نیز شامل مناظره تماشایی فضای سبز و آبنمای زیبای پایین برج است و ازآنجاکه هر واحد اقامتی یک تراس بیرونی در اختیار دارد میتوان گفت ویژگی ممتاز این هتل گذشته از کیفیت سرویسدهی خوب، چشمانداز فوقالعاده دیدنی اتاقهای آن است. در این پست از سایت ایران مولتی می پردازیم به معرفی یکی از خاص ترین و جذاب ترین مجتمع های تجاری جهان؛ دبی مال (The Dubai Mall) بزرگترین مرکز خرید جهان که در امارت متحد عربی و شهر زیبای دبی و در خیابان دوحه طراحی و ساخته شده است.

برای آشنایی بیشتر با جاذبه های شهر دبی می توانید راهنمای سفر به دبی را مطالعه نمایید. بهترین زمان سفر به دبی کی است؟ علاوهبراین، خودکشی کارگران متعددی با پریدن از برج در زمان ساخت برج گزارش شده است. در این مرکز خرید کانال های آبی متعددی نیز وجود دارد که بسیاری آن را به ونیز ایتالیا تشبیه می کنند. خلبانان در طول زمان کار ساحل دریا، گردشگران را از ارتفاع برج های نجات نظارت می کنند. طول آن تقریبا بیش از 2 کیلومتر است. به مرکز خرید مرکاتو که در پست 11 تا از بهترین مراکز خرید دبی اشاره کردیم. همانطور که گفته شد اولتلتها یکی از مراکز خرید اجناس ارزان است. خیابان مد دارای 2 ورودی است, یکی از داخل مرکز خرید و یک در VIP برای بازدیدکنندگان خاص. ساحل وسیع دارای انحنای ملایم و شیب ملایم به داخل آب است. این ایکس لاین در دبی مارینا با شیب دارترین و سریع ترین زیپ لاین، تا به امروز رکوردهای جهانی را شکسته است. این آکواریوم که بزرگترین پنل آکریلیک دنیا را در کتاب رکوردهای گینس به نام خود ثبت کرده بیش از ۳۳۰۰۰ گونه آبزی را در خود جای داده است. از شاخص ترین امکانات و جاذبه های گردشگری در مرکز خرید دبی مال می توان به زمین یخ با استانداردهای برگزاری مسابقات المپیک, بزرگترین آکواریوم و باغ وحش در زیر آب, شهربازی باشکوه, اجاره خودرو در دبی سینماهای تخصصی و مجلل و سالن های فودکورت و رستوران اشاره کرد. برای بازدید از دبی مال میتوان از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کرد.

مسیر اتوبوس ها و مونوریل برای رفتن به آکواریوم لاست چمبرز تونلهای زیرزمینی است که این مسیر برای گردشگران بسیار جذاب و شگفت انگیز است. شهربازی موشن گیت دبی با بهره گرفتن از شخصیت های کارتونی استودیوهای فیلم سازی مطرحی نظیر لاینز گیت (Lionsgate)، کلمبیا پیکچر (Columbia pictures) و دریم ورکس (Dreamworks) فضایی طراحی کرده است که یادآور انیمیشن های خاطره انگیز دوران کودکی مانند کارتون زیبای شرک است. شما هم اگر انتخاب سفرتان دبی است، با سواحل زیبای این شهر پیشرفته و زیبا آشنا شوید. امروزه از جاذبه های گردشگری دبی می توان به سواحل زیبای آن اشاره کرد که کمک زیادی به اقتصاد امارات کرده و این کشور را از درآمد نفتی بی نیاز نموده. جالب است بدانید این منطقه ۵درصد از کل امارات متحده عربی را تشکیل میدهد. ساحل جمیرا واقع در دبی (امارات متحده عربی) است و یک ساحل رایگان است. ساحل مرکاتو، با پیادهروی مملو از خانههای کوچک و ساختمانهای آپارتمانی کممرتبه، حس و حال کالیفرنیای جنوبی مانند ساحل عربی ردوندو دارد. دهکده که با نام ویلیج هم شناخته میشود، مجموعهای از فروشگاههای مختلف پوشاک در مکانی روباز قرار دارند. کروکودیل ها به خوبی با زیستگاه های آبی و خشکی سازگار هستند و آنها را به شکارچیانی مهیب در محیط های مختلف تبدیل می کند. کودکان برای شرکت در فعالیتهای مختلف در پارک آبی لاگونا که ساحل لامار را با امواج مصنوعی باورنکردنی خود به بهشت موج سواران تبدیل میکند، هیجانزده خواهند شد. این بخش جذاب که در طبقه دوم دبی مال قرار دارد مخصوص کودکان است. رحمة، عبدالرحمن، عبدالله، “ (الإمارات فی ذاکرة أبنائها) “، جلد دوم. نخل جمیرا یک مجمع الجزایر مصنوعی شگفت انگیز است که به شکل درخت نخل به سمت خلیج فارس پیش می رود. Waldorf Astoria Dubai Palm Jumeirah در بالای نخل قرار دارد و تجربه فوق العاده و لوکسی را ارائه می دهد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • مطالب
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 156
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 1,186
  • بازدید سال : 28,340
  • بازدید کلی : 63,985